בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כך הפציע "פתאום" הציור הערבי בתל אביב

הספר "סברה" מאת טל בן צבי מתמקד בשלושה דורות של אמנים פלסטינים בישראל, שנוכחותם המבורכת נראית כיום כל כך מובנת מאליה

תגובות

סברה, ייצוגי הנכבה באמנות הפלסטינית בישראל, מאת טל בן צבי, הוצאת רסלינג, 2014, 287 עמודים ב-1986 בחר יונה פישר באברהים נובאני ובאסד עזי להשתתף בתערוכה שאצר לביאנלה בוונציה. מוטב היה אולי לפתוח את ספרה של טל בן צבי ברגע הזה. כותרת שנתן "ידיעות אחרונות" לכתבה אחת אמרה: "אסד משפרעם לוונציה", אבל הדברים שכתב פישר לקטלוג מאירים יותר. הוא חילק את העבודות של עזי לשתי חטיבות: "הראשונה, מקורותיה בזיקה לתרבות עממית־מזרחית, שהיא תרבותו, והשנייה נבנית תוך התנסות בתרבות המערב". כלומר: יונה פישר רואה...

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו