שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

תבונת המבט המינורי של דוד פרלוב

רישומים וצילומים, המוצגים בתערוכה ובקטלוג חדש, מאפשרים לעקוב אחר צמיחתו האמנותית, המושגית והפוליטית של הקולנוען הכי גדול שקם פה

גלעד מלצר
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
גלעד מלצר

דוד פרלוב: רישומים, תצלומים, סרטים

אוצרת ועורכת הקטלוג: גליה 
בר אור. המשכן לאמנות עין חרוד, 
280 עמודים

פעולת הראייה עברה ב–150 השנים האחרונות תהליך מורכב. מאז המצאת הצילום נוספו והשתכללו עוד ועוד אמצעים לייצר דימויים, להפיץ ולצרוך אותם, ובכל זאת פסקנו מלהתבונן באופן פרטני, אטי, ממוקד, שליו, מינורי. אולי בעטיו של מצעד החידושים וההמצאות, ואולי מפני שהקפיטליזם וזרועות הפרסום־השיווק־המיתוג־התעמולה שלו לימדו אותנו לחפש בלי מנוח את המוצר, הדימוי, הריגוש החדש, הפסקנו להתבונן. להתענג על הצנוע, המוכר, היומיומי, הבנאלי כביכול ולא כביכול, השקט, החולף, הארעי.

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ