בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

תבונת המבט המינורי של דוד פרלוב

רישומים וצילומים, המוצגים בתערוכה ובקטלוג חדש, מאפשרים לעקוב אחר צמיחתו האמנותית, המושגית והפוליטית של הקולנוען הכי גדול שקם פה

2תגובות

דוד פרלוב: רישומים, תצלומים, סרטים
 אוצרת ועורכת הקטלוג: גליה 
בר אור. המשכן לאמנות עין חרוד, 
280 עמודים פעולת הראייה עברה ב–150 השנים האחרונות תהליך מורכב. מאז המצאת הצילום נוספו והשתכללו עוד ועוד אמצעים לייצר דימויים, להפיץ ולצרוך אותם, ובכל זאת פסקנו מלהתבונן באופן פרטני, אטי, ממוקד, שליו, מינורי. אולי בעטיו של מצעד החידושים וההמצאות, ואולי מפני שהקפיטליזם וזרועות הפרסום־השיווק־המיתוג־התעמולה שלו לימדו אותנו לחפש בלי מנוח את המוצר, הדימוי, הריגוש החדש, הפסקנו להתבונן. להתענג על הצנוע,...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו