בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כך הפכה אמזון לאחת מחמש היבשות של האינטרנט

ג'ף בזוס, מייסד החנות המקוונת, ידוע כאיש חסר מעצורים, שאפתן ופראי. הספר "החנות שיש בה הכל" מתאר איך הפך את אמזון לחברה אימתנית

5תגובות

החנות שיש בה הכל: ג'ף בזוס ועלייתה 
של אמזון 
בראד סטון. תירגם מאנגלית: תומר שפינדל. הוצאת מטר, 349 עמודים, 79 שקלים נכון לסוף 2014 יש באינטרנט חמש ענקיות, חמש "יבשות": גוגל, אפל, מיקרוסופט, פייסבוק ואמזון. מהן מתוירות יותר ומהן מתוירות פחות. מנקודת מבטו של הגולש הישראלי, אמזון, שלא בטובתנו, היא האנטרקטיקה של האינטרנט. הסיבה לכך היא שחלק עצום מהשירותים שהיא מספקת בארצות הברית כלל לא נגישים לגולש הישראלי. אף על פי שאמזון מוכרת הכל, ממוצרי צריכה רגילים דרך מכשיר טלפון סלולרי (שהיא פיתחה),...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו