בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

בשורת האיוב של דויד גרוסמן

בספריו של גרוסמן מתקיים מסע הזוי במרחב שברקעו עומדות בשורה מרה וקשה ותחושת אחריות, שמקורה בסירוב הנחרץ להיות קורבן

30תגובות

בדברי החתימה של "המשתה" לאפלטון מצוטט בקיצור נמרץ ויכוח שמתקיים בין סוקרטס לבין אריסטופנס, מחבר הקומדיות, והמשורר הטרגי אגתון. סוקרטס מנסה להוכיח לבני שיחו "שעניינו של אותו איש עצמו הוא לדעת חיבורה של קומדיה וטרגדיה, והמשורר הטרגי הבקי באמנותו — גם משורר קומי הוא". זה לא ממש משקף את מה שהיה קבוע במסורת היוונית, שבה כל משורר התמחה בז'אנר אחד המיוחד לו, משורר טרגי או משורר קומי, וזו כמובן עקיצה רצינית לאריסטופנס ואגתון עצמם, מה שמשתלב עם השקפתו הביקורתית של אפלטון על שירה ומשוררים בכלל. אבל...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו