מה אפשר ללמוד מסיפורי הצלחה וכישלון בעסקים

חרף כמויות האגו הנשפכות ממנו, "מגע הזהב", ספרם של דונלד טראמפ ורוברט קיוסאקי, הוא ניסיון מעניין להציע גישה מובנית להצלחה עסקית

גיא הורוביץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
גיא הורוביץ

מגע הזהב: מדוע יש יזמים שמתעשרים ויזמים אחרים שלא
דונלד ג'. טראמפ, רוברט ט. קיוסאקי. תירגמה מאנגלית: דרורה בלישה. הוצאת מטר, 248 עמודים, 74 שקלים

"מדוע יש יזמים שמתעשרים ויזמים אחרים שלא", ספק שואלת ספק מכריזה כותרת המשנה של הספר "מגע הזהב". יצירתם המשותפת של דונלד טראמפ ורוברט קיוסאקי יצאה לאור ב–2011 בארצות הברית תחת השם המחייב "מגע מידאס", ולאחרונה ראתה אור בעברית בתרגומה של דרורה בלישה. מדוע הודר מידאס מן השם העברי של הספר? אולי משום שטראמפ וקיוסאקי הם מותגים חזקים מהגיבור המיתולוגי. אולי צליל הביטוי "מגע הזהב", על גבי כריכה מוזהבת כמובן, נשמע מפתה יותר. אחרי הכל, ספרי ניהול — ובמיוחד ספרים מהז'אנר "איך להצליח בעסקים" — נמכרים על פי רוב בזכות שמם ושמות מחבריהם, לא פחות מאשר הודות לתוכנם האיכותי. ובמקרה זה יש להצלחה שני אבות.

תגיות קשורות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ