טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"אפרת נתן: סיד וזפת" עושה צדק עם אמנית נפלאה

על הקטלוג העשיר והיפה של עבודות אפרת נתן, שיצרה וממשיכה ליצור עולם של דימויים ומחוות, שהופכות את היומיומי והקונקרטי למהפנט

תגובות

אפרת נתן: סיד וזפת עורכת: איה מירון. עיצוב: מיכל סהר. הוצאת מוזיאון ישראל, 230 עמודים הדימוי שעל כריכת הקטלוג היפה של אפרת נתן, המלווה את התערוכה הרטרוספקטיבית שלה שהוצגה במוזיאון ישראל, יכול להיות מטאפורה הולמת למהלך הקריירה שלה: קרעים, חורים, ואז דימוי. לא, לא מבחינת התכנים, לא מבחינת היכולות, אלא מבחינת הכרונולוגיה הקטועה, ההיעלמויות שלה כיוצרת, החורים ברצף, ההיעדרות ארוכת השנים (1992–1979), וכן, גם מיעוט העבודות. הדימוי, פרט מתוך עבודה של נתן "החלון הגדול" משנה שעברה, שכמו הקטלוג כולו...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות