בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

המוסיקה מענישה את מי שבא לקראתה ורוצה לתפוס אותה

ספרו של נפתלי וגנר חוקר את נוכחותן החזקה של יצירות מוסיקליות בספרות

8תגובות

מוסיקה קטלנית: המוסיקה בעיני הסיפורת, מאת נפתלי וגנר, הוצאת מאגנס, 2018, 530 עמודים "אחר כך חשבתי לשמוע רק עוד תקליט אחד אחרון לפני שאני חוצה את הגבול (נרדם) ורציתי משהו יציב מאד ועתיק וחזק וזה היה י"ס באך ששמעתי, הקונצ'רטו הברנדבורגי השישי". כך אומר לעצמו אלכס, גיבור הספר "התפוז המכני" מאת אנתוני ברג'ס; והוא מוסיף: "וחשבתי כשהקשבתי בהנאה שהייתי רוצה לטלצ'ק (לשסף) את שניהם (בעל הבית, הסופר, ואשתו, קורבנות ההילולה הסדיסטית ב"תפוז המכני") אפילו עוד יותר חזק ולחתוך אותם לחתיכות קטנות על הרצפה של...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו