"רענון": איך הפכה מיקרוסופט מחברה נשרכת מאחור לדבר החם בעולם הטכנולוגיה

סאטיה נאדלה, המנכ"ל שמנסה לאושש את מיקרוסופט מהמכות שספגה מגוגל, אפל ומתחרות אחרות, מספר בספרו בגילוי לב על הקשיים, המאבקים והתקווה שמניעה אותו

ליאור קודנר
ליאור קודנר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
ליאור קודנר
ליאור קודנר

את יום רביעי, 9.9.2015, הגדירו כמה בכירים בעמק הסיליקון "היום שבו הגיהנום באמת קפא". באולם מלא מפה לפה בסן פרנסיסקו השיקה אפל, בתצוגה שרבים ציפו לה בכליון עיניים, את האייפד פרו, מכשיר טאבלט גדול ועוצמתי לשוק המקצועי. "אנחנו רוצים להתחיל ולהראות כמה הדגמות בעניין פרודוקטיביות", הכריז סגן הנשיא לשיווק, פיל שילר, מעל הבמה, "ומי מבין יותר בפרודוקטיביות מאשר מיקרוסופט". צחוק, מבוכה קלה בקהל, ואז מחיאות כפיים. "כן, האנשים האלה יודעים על פרודוקטיביות", המשיך שילר והזמין לבמה את קירק קוניגסבאוור מחטיבת האופיס של ענקית התוכנה. רגע היסטורי. אחרי עשורים של מלחמה גלויה, שתי היריבות הוותיקות — בעידן שאחרי המייסדים האיקוניים סטיב ג׳ובס וביל גייטס — הכריזו על שיתוף פעולה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ