איך אפשר להציג את נתניהו כגאון שיווק בלי להסביר את האובססיה שלו לתקשורת?

ברוך לשם תולה את הצלחתו המתמשכת של בנימין נתניהו בכישוריו התקשורתיים, אבל זהו הסבר חלקי ושטחי מדי. בספרו מחמיץ לשם את שורשי פוליטיקת הפחד של ראש הממשלה, את השיעור שלמד ממנחם בגין ואת האפשרות שהדחף הבלתי מרוסן שלו להשתלט על התקשורת הוא סימפטום למשהו הרסני יותר

מיה בנגל
מיה בנגל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
מיה בנגל
מיה בנגל

"נתניהו הוא המייקל ג'ורדן של הפוליטיקה הישראלית... ממשיך לשאת את הילת ה'כוכב'... כל כלי התקשורת ישמחו לראיין אותו.... הוא ההצגה הכי טובה בעיר... פצצת רייטינג מהלכת על שתיים" — כל הטוב הזה מורעף על בנימין נתניהו לא בערוץ 20 ולא בליכוד טי־וי, אלא בפסקה אחת בפרק החותם את "נתניהו: בית ספר לשיווק פוליטי", ספרו של ד"ר ברוך לשם. "נתניהו ביצע בפוליטיקה הישראלית את הבלתי אפשרי באמצעות היכולות התקשורתיות שלו, כאשר הצליח להיבחר ארבע פעמים לראשות הממשלה", פוסק הכותב.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ