דם, פצע ומכות: הספר שמגייס את אמנות הגוף הרדיקלית למאבק פוליטי

חנה פרוינד־שרתוק מנסה לבחון בספרה זרם אמנותי קיצוני: פגיעה עצמית שתכליתה לבטא רגשות ועמדות פוליטיות. מרגש לקרוא ספר בעברית שעוסק ביצירה פרינג'ית, אבל הכללות פשטניות וגישה מטיפנית מרדדות את הקריאה

אבי פיטשון
אבי פיטשון
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
אבי פיטשון
אבי פיטשון

סוגה: עיון
קהל יעד: אקטיביסטים מתוסכלים, אמנים פוליטיים וחובבי פרינג'
מדף: לצד ספרים נוספים על אמנות רדיקלית כמו "בוקי גרינברג: חדשות מהעולם התחתון" בעריכת מיכאל קסוס גדליוביץ ו"למות לאט — ז'אק מורי קתמור והעין השלישית" מאת אורי דרומר ואחרים
לסיכום: מסמך מרשים על אמנות גוף רדיקלית אך לוקה בניסיונו לכבול אותה למטרות מוסריות ופוליטיות 

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ