האיש שהפך את דיסני לאימפריית הבידור המובילה בעולם

רוברט אייגר חלם להיות מגיש חדשות, אבל אחרי שהוכיח את כישוריו כמפיק שידורי ספורט עלה במהירות בסולם הניהול בתחום הטלוויזיה עד שהפך למנכ"ל חברת המדיה הגדולה בעולם, וולט דיסני. בספרו החדש הוא מספר על יחסיו עם סטיב ג'ובס, ג'ורג' לוקס ורוי דיסני ומתאר את השינויים ובעיקר המיזוגים שעזרו לאימפריה לשמור על מעמדה

ליאור קודנר
ליאור קודנר
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
ליאור קודנר
ליאור קודנר
  • שם הספר: The Ride of a Lifetime: Lessons Learned from 15 Years as CEO of the Walt Disney Company
  • סופר/ת: Robert Iger
  • מו"ל: Random House
  • מס' עמודים: 236

סוגה: ספר ניהול

קהל יעד: דרג ביניים, יוצרים ובמאים עם שאיפות ניהול

מדף: לצד " That Will Never Work: The
Birth of Netflix and the Amazing Life of
an Idea" מאת מרק רנדולף ו"נעליים גדולות:
זיכרונותיו של האיש שהקים את Nike" מאת פיל
נייט

לסיכום: הצצה מרתקת לתוככי חברת המדיה החזקה בעולם

יוני 2016, יום בחיי רוברט אייגר: "מגיע לביקור ה–40 שלי בסין בתוך שמונה שנים, הביקור ה–11 בחצי השנה האחרונה. אני כאן כדי לפקח על ההכנות האחרונות לפתיחת דיסנילנד בשנחאי". כשישה מיליארד דולר עלה פארק השעשועים החדש של מיקי מאוס, שהיה הבייבי של מנכ"ל התאגיד ונהפך מאז לפרה החולבת של חברת וולט דיסני.