"להתחיל עם למה" הוא פרסומת מתמשכת ומפגן הערצה לאפל ולסטיב ג'ובס

סיימון סינק מנסה לעזור לבני אדם וחברות מסחריות לחפש חזון וערכים כדי שיוכלו לשכנע ולהצליח. אלא שספרו נשען על מסר אחד, סובל מחזרתיות, אינו דן מספיק במנהיגים פוליטיים ומגיע אל קוראי העברית באיחור ניכר

ינון ירוס
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
ינון ירוס

לפי "להתחיל עם למה", ספרו של סיימון סינק, כדי שהביקורת הזאת תהיה טובה ותזכה לקהל נאמן אני צריך קודם כל להבין למה אני כותב אותה. לא מה אני כותב או איך אני כותב, רק למה. וה"למה" הזה צריך להיות ערך כלשהו ואני אמור לנסח אותו בלשון הקוראת לפעולה, משהו בסגנון "עשה את הדבר הנכון". האם אני רוצה לעורר השראה — כמו הסיבה שבגללה סינק כתב את ספרו? האם אני רוצה למרוד ולאתגר את הסטטוס קוו כמו סטיב ג'ובס או אולי לבדר את כל המשפחה כמו דיסני?

לחצו על הפעמון לעדכונים בנושא:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ