בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

פרשת השבוע

המקרא כחזות הכל

הטקסט המקראי מתואר על ידי חז"ל כמרחב שבו האדם פועל. היציאה ממרחב זה אסורה ולכן עליו להתפרש אך ורק מתוך עצמו, ללא מקורות מידע חיצוניים

2תגובות

פרשת "ואתחנן" בפרשיית קריאת שמע, הלקוחה מפרשת השבוע שלנו ומשוננת יום יום כחלק מן התפילה, מפורטות הוראות שונות הנוגעות לאופן הטיפול הרצוי בטקסט המקראי. "הדברים האלה", כלומר דברי התורה, צריכים להיות מונחים "על לבבך" ולהיות משוננים תמיד בפיו של האדם, "ושיננתם לבניך ודיברת בם בשבתך בביתך ובלכתך בדרך ובשכבך ובקומך" (ו, ו־ז). לשינון הטקסט בעל פה מצורפת גם הוראה לקשרו כחפץ על גופו של האדם ועל פתח ביתו. "וקשרתם לאות על ידך והיו לטוטפות בין עיניך וכתבתם על מזוזות ביתך ובשעריך" (ח־ט). קיום ההוראות...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו