מטען חורג: 
דיוויד באלדאצ'י פונה לצופה ופחות לקורא

באלדאצ'י עושה את מה שהוא מתמחה בו: לכתוב מותחן על שחיתות בממשל האמריקאי ולצרף לעלילה פירוטכניקה קולנועית מבית מדרשו של ספילברג

עלית קרפ
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
עלית קרפ

מטען חורג

דיוויד באלדאצ'י. תירגמה מאנגלית: כנרת היגינס־דווידי. הוצאת מודן, 427 עמודים, 78 שקלים

אולי צודק הקורא האלמוני מאתר ספריית שהם שכתב שדיוויד באלדאצ'י מזדקן? אחרת קשה להבין מדוע הוא כותב שוב ושוב על אותם נושאים ובאופן שמזכיר כל כך את ספריו הקודמים. התופעה הזאת אינה חדשה: דומה שבאלדאצ'י מדשדש באותה ביצה כבר זמן רב, ומנסה לדלות ממנה עוד ועוד סיפורים. בדרך כלל הגיבורים הם אנשי כוחות הביטחון האמריקאיים לדורותיהם, והזירה מתחלפת בין מדבריות אפגניסטאן או איזה מחוז אקזוטי אחר שבו מסובכת ארצות הברית עד צוואר, למסדרונות הפנטגון.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ