שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

הוצאת הספרים שמעוררת את זעמם של המו”לים הגדולים

שני ליטמן
שני ליטמן
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
שני ליטמן
שני ליטמן

נגיד שחגגת יום הולדת וקיבלת במתנה די הרבה ספרים. את אוהבת לקבל ספרים, אבל אף על פי שמי שהביאו את המתנות מכירים אותך די טוב, אף אחד מהספרים לא קלע לטעמך. הם בדרך כלל הגיעו בצמדים שהשילוב ביניהם לא היה הגיוני במיוחד ולא הצביע על בחירה קפדנית או הלך רוח מסוים. מכיוון שאת אוהבת ספרים, לא הנחת את הבחירות המשונות של החברים שלך על המדף ושכחת מהן, אלא חזרת לסניף הרשת שבה נקנו, בניסיון להחליף לספרים שאת באמת רוצה לקרוא. ואז נזכרת במה שידעת כבר, כי זו לא הפעם הראשונה שזה קורה - הספרים שאת רוצה באמת לקרוא אינם במבצע. ולכן לא קיבלת אותם במתנה ליום ההולדת. אף אחד לא יקנה ספר אחד אם באותו מחיר אפשר לקנות ארבעה, וכך להביא מתנות לכמה חוגגים במחיר נמוך. מובן שלא תקבלי רק ספר אחד מתוך הארבעה שנרכשו במבצע, כי אם תרצי להחליף אותו, לא תוכלי לקבל כמעט שום דבר במקומו. לכן קיבלת ספרים בצמדים, ולכן הצמדים לא התאימו אחד לשני. הבחירה היתה רנדומלית, מתוך מה שמונח על שולחן המבצעים. סביר להניח שהחברים שהביאו את הספרים לא קראו אותם בעצמם, וספק גדול אם המוכרים שהמליצו עליהם, אם בכלל היו מעורבים מוכרים בבחירה, קראו אותם בעצמם. בסוף הביקור בחנות של רשת הספרים יצאת גם את עם ספר אחד שלא היה בעדיפות ראשונה או אפילו שנייה שלך, ועוד שלושה ספרים שממש לא העלית בדעתך שתרצי לרכוש אבל מי יודע, אולי יום אחד תהיי בחופשה ממש ארוכה ואחרי שתקראי את כל מה שרצית לקרוא ומעולם לא הספקת, תפתחי אחד מהם ותגלי שיש בו משהו.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ