ג’ים רוטנברג
ניו יורק טיימס

מוקדם יותר השנה קפצו כמה בכירים מצוות הקמפיין של ברק אובמה ללאס וגאס. נוואדה היא מקום שחסידי אובמה שומרים לו מקום מיוחד בלבם, כמקום שבו התגבשה האסטרטגיה הנחושה שלו להביס את הילרי קלינטון על ידי צבירה אטית אך בטוחה של נציגים. אבל במארס הזה, הפעילים לא הגיעו לשם מסיבות פוליטיות. הם באו כדי לעשות כסף - כלומר להחתים את מי שקיוו שיהיה הלקוח העסקי הראשון של חברת הפרסום החדשה שלהם - Analytics Media Group. השם הנדוש אינו מסגיר את ההבטחה הגרנדיוזית: לספק למפרסמים מסחריים מעט מסודות הקמפיין של אובמה, נוסחאות טכנולוגיות מתקדמות כדי להגיע למצביעים.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ