שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

צוות המוחות שהשאיר את אובמה בבית הלבן עבר לפרסם קזינו

בשבעה בנובמבר 2012, יום אחרי הבחירות לנשיאות, יצא צוות המוחות של אובמה מ”המערה” וכולם ידעו: הניצחון הוא רק חלק מההישג. עם יכולת מופלאה לאיסוף וניתוח נתונים, השתלטות מוחלטת על רשתות חברתיות והפיכת הטלוויזיה למכשיר חכם וממוקד, ייזכרו העומדים בראש הקמפיין כאלה שהמציאו מחדש את שוק הפרסום. ומי ששיווק נשיא בכהונה שנייה, ישווק לא פחות טוב גם רשת בתי קזינו. כי גם בפוליטיקה החדשה הכסף ממשיך לדבר

ג’ים רוטנברג
ניו יורק טיימס
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
ג’ים רוטנברג
ניו יורק טיימס

מוקדם יותר השנה קפצו כמה בכירים מצוות הקמפיין של ברק אובמה ללאס וגאס. נוואדה היא מקום שחסידי אובמה שומרים לו מקום מיוחד בלבם, כמקום שבו התגבשה האסטרטגיה הנחושה שלו להביס את הילרי קלינטון על ידי צבירה אטית אך בטוחה של נציגים. אבל במארס הזה, הפעילים לא הגיעו לשם מסיבות פוליטיות. הם באו כדי לעשות כסף - כלומר להחתים את מי שקיוו שיהיה הלקוח העסקי הראשון של חברת הפרסום החדשה שלהם - Analytics Media Group. השם הנדוש אינו מסגיר את ההבטחה הגרנדיוזית: לספק למפרסמים מסחריים מעט מסודות הקמפיין של אובמה, נוסחאות טכנולוגיות מתקדמות כדי להגיע למצביעים.

תגובות