בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

צוות המוחות שהשאיר את אובמה בבית הלבן עבר לפרסם קזינו

בשבעה בנובמבר 2012, יום אחרי הבחירות לנשיאות, יצא צוות המוחות של אובמה מ”המערה” וכולם ידעו: הניצחון הוא רק חלק מההישג. עם יכולת מופלאה לאיסוף וניתוח נתונים, השתלטות מוחלטת על רשתות חברתיות והפיכת הטלוויזיה למכשיר חכם וממוקד, ייזכרו העומדים בראש הקמפיין כאלה שהמציאו מחדש את שוק הפרסום. ומי ששיווק נשיא בכהונה שנייה, ישווק לא פחות טוב גם רשת בתי קזינו. כי גם בפוליטיקה החדשה הכסף ממשיך לדבר

12תגובות

מוקדם יותר השנה קפצו כמה בכירים מצוות הקמפיין של ברק אובמה ללאס וגאס. נוואדה היא מקום שחסידי אובמה שומרים לו מקום מיוחד בלבם, כמקום שבו התגבשה האסטרטגיה הנחושה שלו להביס את הילרי קלינטון על ידי צבירה אטית אך בטוחה של נציגים. אבל במארס הזה, הפעילים לא הגיעו לשם מסיבות פוליטיות. הם באו כדי לעשות כסף - כלומר להחתים את מי שקיוו שיהיה הלקוח העסקי הראשון של חברת הפרסום החדשה שלהם - Analytics Media Group. השם הנדוש אינו מסגיר את ההבטחה הגרנדיוזית: לספק למפרסמים מסחריים מעט מסודות הקמפיין של אובמה,...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו