שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

במקום למצוא תרופה לסרטן המין האנושי מפתח אפליקציות

אומת הסטארט-אפ הקליפורנית מזלזלת בניסיון ובידע של המבוגרים: התוצאה היא מוצרים מגניבים וטכנולוגיה מחורבנת. האם הסגידה לנעורים היא טעות מסוכנת?

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
יירן לו
ניו יורק טיימס מגזין


המשרד של סיסקו מראקי בשכונת מישן ביי בסן פרנסיסקו מרוחק 40 צעדים מהמים ויפה לא פחות מהמשרד של גוגל. ביום חורף בהיר בסוף דצמבר ישבתי באחד מחדרי הישיבות שלהם עם דוברת החברה לימיני ומייסד החברה סנג'יט ביסוואס לשמאלי, צופה בנוף מבעד לקירות הזכוכית. מצדו השני של החדר: רהיטים בדוגמה צבעונית, ציורי קיר וחיפויי עץ, קפטריה שופעת כל טוב ומרפסת עם נוף מרהיב של המפרץ. 12 חודשים קודם לכן, בעסקה שנועדה לרענן ולהצעיר את שורותיה של סיסקו, רכשה ענקית התקשורת את מראקי מביסוואס ומשני המייסדים הנוספים תמורת 1.2 מיליארד דולר. כעת הם התחילו לפרוע את השטר – תחילה בעיצוב המקום.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ