בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"לחיים": מותג הסושי היהודי שכובש את אמריקה

הרב אלכס שנדרובסקי בסך הכל ניסה למצוא אוכל כשר שיהיה קל, מהיר ונוח להגשה באירועים ובמסיבות. בתוך שלושה חודשים הפך הסושי הכשר "לחיים" לאחד המותגים החזקים בעמק הסיליקון ובין לקוחותיו המובילים נמצאת חברת גוגל. עכשיו, כשכבר לא מדובר רק ביהודים, שנדרובסקי חולם להפוך למקדונלד'ס של הסושי הכשר

5תגובות

הסניף המרכזי של Royal Hawaiian Seafood בדרום סן פרנסיסקו הוא לא בדיוק המקום הטבעי למצוא בו משרד של רב. לכאן מגיעים מדי בוקר המובחרים שבדגים ובפירות הים ונשלחים אל מסעדות היוקרה והמלונות הנחשבים של קליפורניה. על הקיר המרכזי כל מסעדה היא מגנט קטן, שמשמש למעקב אחר ההזמנות. מתגאים כאן במיוחד במגנט של French Laundry, המסעדה הנודעת של תומס קלר, כמו גם בלא מעט מגנטים של מסעדות ממושלנות אחרות ומלונות יוקרה. ב–25 שנות פעילותה נהפכה Royal Hawaiian Seafood לתו תקן לדגה משובחת ולא פחות חשוב מכך, למותג...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו