בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הביאנלה בוונציה

לעולם האמנות יש ציפיות גבוהות מאוקוויי אנווייזור

אוקוויי אנווייזור, האפריקאי הראשון שמונה לתפקיד המנהל האמנותי של הביאנלה של ונציה, שתיפתח בסוף השבוע, נחשב כמי ששם את האמנות האפריקאית העכשווית על מפת העולם. בראיון הוא מדבר על הקשר הגורדי בין אמנות לפוליטיקה ומסביר מדוע הימנעותו מנקיטת עמדה לגבי ישראל אינה התחמקות

5תגובות

"זה לא שאני נרתע מלהביע את דעותיי, אבל אני חושב שחשוב יותר שלא אביע דעות נמהרות" — כך משיב אוקוויי אנווייזור (Okwui Enwezor), המנהל האמנותי של הביאנלה לאמנות של ונציה, שתיפתח בשבת, כשאנחנו מבקשים להתחקות אחר עמדתו ביחס לסכסוך הישראלי־פלסטיני. עצם ההתחמקות ממתן תשובה חד־משמעית בעניין כה נפיץ איננו דבר חריג כל כך. ככלות הכל, אין דרך לצאת טוב מהשאלה הזו, במיוחד לא כשמתראיינים לעיתון ישראלי. מה שכן יוצא דופן הוא שהפיתול הלשוני שאנווייזור מבצע לצורך ההתחמקות הוא כמעט מופתי: ניסוח חסכוני וקולע, אמת...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו