כך הפך ערוץ 20 מערוץ מורשת יהודי לפוקס ניוז הישראלי

ערוץ 20 עלה לאוויר כדי לשדר תוכניות בנושאי מורשת יהודית ומסורת. אלא שמתחת לאף של הרגולטור קם שם ערוץ אקטואליה עם קו ימני־שמרני מובהק. תחת הרצון "לתת לקולות אחרים להישמע" יותר ויותר קולות מושתקים, ומי שמאתגר את המערכת – מוצא את עצמו מחוצה לה. 
שר התקשורת בנימין נתניהו עשוי להיות מרוצה מאוד ■ צילום: דניאל צ'צ'יק

הילו גלזר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
הילו גלזר

>> פורסם לראשונה ב-21.05.2015

ליל הבחירות הוא יום חג עבור כל ערוץ טלוויזיה מרכזי והזדמנות למפגן כוח ראוותני שמבליט את כוכביו, הישגיו וחידושיו הטכנולוגיים. השנה, גם ערוץ 20, שעלה לאוויר תחת הגדרתו כ"ערוץ המורשת", אותת לאחים הבוגרים בערוצים 1, 2 ו-10 שהוא יכול לשחק בליגה של הגדולים, כאשר העמיד משדר בחירות מהוקצע שניווטו קלמן ליבסקינד ואראל סג"ל בהשתתפות פרשנים מתחלפים ואפילו פירסמו מדגם משלהם בשעה 22:00. אלא שבניגוד לערוצים האחרים שמיקמו כתבים בכל המוקדים הרלוונטיים, נציגי ערוץ 20 פוזרו בארבעה מטות בלבד: הליכוד, הבית היהודי, כולנו ויחד של אלי ישי. המהלך נומק באילוצים תקציביים והפקתיים, אבל גורם בערוץ מספר שהוא עורר מרמור בקרב חלק מאנשי התוכן הזוטרים, שמחו על היעדר ייצוג מינימלי למפלגות המרכז־שמאל. "טענת העובדים הגיעה ממקום מקצועי נטו, לא אידיאולוגי, כי תאר לך מה היה קורה אם בוז'י היה מנצח ולא היה לנו שם אף כתב", אומר מקור בערוץ, ומוסיף שההחלטה נותרה על כנה בנימוק של "זה הקהל שלנו".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ