בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

יומנוער 2015

סלפי, סנאפצ'ט, וטיילור סוויפט: מה עושים בני הנוער

היוטיוב לא הרג את הטלוויזיה (שניהם משגשגים ומצמיחים כוכבים) וסרטים עתירי תקציב לא החליפו את הספרים (יש ילדים שקוראים!). משיחות עם בני נוער ועם האנשים שאחראים לתוכן שהם צורכים עולה המסקנה שהילדים של היום מספיקים יותר מתמיד (בין תוכן שיווקי לפרסומת). מילון החופש הגדול המעודכן (וד"ש מסער פין)

13תגובות

"אני תמיד מספר על האחייניות הצעירות שלי, בנות 11 ו–12, שכשנסענו לטיול ברמת הגולן, עלו על סוסים, צילמו את עצמן, והעלו לאינסטגרם", מספר יניב ויצמן, מנכ"ל חברת השיווק והפרסום לנוער, teenk. "כשהמדריך אמר: 'עכשיו נצא לרכיבה של שעה', הן שאלו 'למה לצאת?' הן מיצו את החוויה כשהעלו לאינסטגרם את התמונות שלהן". כפרסומאי, ויצמן מתרגם מיד את האנקדוטה המשפחתית להבחנות דוריות: "דור ה–Y זה דור האינטרנט, ודור ה–Z הוא דור הסמארטפון. לא אס־אם־אסים, אלא תמונות. סלפי. I am what I share. דור ה–CelebriMe. זה הדור...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו