יומנוער 2015

סלפי, סנאפצ'ט, וטיילור סוויפט: מה עושים בני הנוער

היוטיוב לא הרג את הטלוויזיה (שניהם משגשגים ומצמיחים כוכבים) וסרטים עתירי תקציב לא החליפו את הספרים (יש ילדים שקוראים!). משיחות עם בני נוער ועם האנשים שאחראים לתוכן שהם צורכים עולה המסקנה שהילדים של היום מספיקים יותר מתמיד (בין תוכן שיווקי לפרסומת). מילון החופש הגדול המעודכן (וד"ש מסער פין)

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים

"אני תמיד מספר על האחייניות הצעירות שלי, בנות 11 ו–12, שכשנסענו לטיול ברמת הגולן, עלו על סוסים, צילמו את עצמן, והעלו לאינסטגרם", מספר יניב ויצמן, מנכ"ל חברת השיווק והפרסום לנוער, teenk. "כשהמדריך אמר: 'עכשיו נצא לרכיבה של שעה', הן שאלו 'למה לצאת?' הן מיצו את החוויה כשהעלו לאינסטגרם את התמונות שלהן".

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ