בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מיכאל מרסה מנסה לחבר את המטאל ליהדות

כמעט 20 שנה אחרי שעוררו סערה של רגע עם הלהיט "מוות" חוזרים שניים מחברי להקת הפאנק Ausweis בהרכב "שישים ריבוא". המוזיקה דומה אבל המנגינה אחרת: הבאסיסט והמפיק חזרו בתשובה, והם מנסים לשדך בין ארון הספרים היהודי למוזיקת נויז

7תגובות
תומר אפלבאום

1998. המדינה נשטפת בגל פטריוטיות לרגל חגיגות היובל. ההכנות למופע "פעמוני היובל" בשיאן, אבל הרכב פאנק בשם Ausweis שחבריו, הסולן אנטון וייס, הבסיסט סרגיי אנגל, המתופף מיכאל דראמס, הגיטריסט גאי כץ והמפיק המוזיקלי מיכאל מרסה, רובם יוצאי ברית המועצות, מתעקש לקלקל את החגיגה. במקום לשיר על המולדת, הלהקה הכמעט־אנונימית, שהופיעה עד אז במועדוני שוליים בירושלים ובתל אביב, משחררת לרדיו את השיר "מוות", המייחל למותו של כל מי שמזוהה עם המיינסטרים הישראלי. על רקע מוזיקת נויז, וייס שר "מוות לשלמה ארצי, מוות...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו