הפרסומאי דיוויד סייבל: כך נהפוך את ישראל למותג מצליח בעולם

להפסיק לדבר על כיבוש ושואה, לקדם את "אומת הסטארט־אפ", להימנע מלהציג את צה"ל כ"צבא המוסרי ביותר בעולם" ולהודות בטעויות. אלה ההמלצות הבולטות 
של דיוויד סייבל המסייע לעצב מחדש את תדמיתה של ישראל בעולם. כמי שעומד בראש פירמת הפרסום הגלובלית Y&R ומטפל בלקוחות כמו מיקרוסופט וקלוגס הוא יודע שמדינה, כמו כל מוצר, היא 
בסך הכל עניין של מיתוג

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים

כמו בציור של גוסטב קלימט, גם הצבע הדומיננטי בקומת הכניסה של בניין המשרדים המהודר של פירמת הפרסום האמריקאית Y&R בלב מנהטן הוא זהב. ביום שני שעבר המולת הבוקר הרגילה כללה גברים בחליפות, נשים בנעלי עקב וחצאיות עיפרון ושני מאבטחים שעמדו בכניסה לשער האלקטרוני כדי לוודא שלכל מבקר יש כרטיס עובד בתוקף. מי שמגיע לכאן לפגישה עסקית מתבקש להסביר לפקיד הקבלה את מטרת הביקור, להצטלם ולגשת למאבטח עם ״כרטיס אורח״ הנושא את תמונתו.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ