הפרסומאי דיוויד סייבל: כך נהפוך את ישראל למותג מצליח בעולם

להפסיק לדבר על כיבוש ושואה, לקדם את "אומת הסטארט־אפ", להימנע מלהציג את צה"ל כ"צבא המוסרי ביותר בעולם" ולהודות בטעויות. אלה ההמלצות הבולטות 
של דיוויד סייבל המסייע לעצב מחדש את תדמיתה של ישראל בעולם. כמי שעומד בראש פירמת הפרסום הגלובלית Y&R ומטפל בלקוחות כמו מיקרוסופט וקלוגס הוא יודע שמדינה, כמו כל מוצר, היא 
בסך הכל עניין של מיתוג

נטע אלכסנדר
ניו יורק. צילום: דן קינן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
נטע אלכסנדר
ניו יורק. צילום: דן קינן

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ