בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הפרסומאי דיוויד סייבל: כך נהפוך את ישראל למותג מצליח בעולם

להפסיק לדבר על כיבוש ושואה, לקדם את "אומת הסטארט־אפ", להימנע מלהציג את צה"ל כ"צבא המוסרי ביותר בעולם" ולהודות בטעויות. אלה ההמלצות הבולטות 
של דיוויד סייבל המסייע לעצב מחדש את תדמיתה של ישראל בעולם. כמי שעומד בראש פירמת הפרסום הגלובלית Y&R ומטפל בלקוחות כמו מיקרוסופט וקלוגס הוא יודע שמדינה, כמו כל מוצר, היא 
בסך הכל עניין של מיתוג

62תגובות

כמו בציור של גוסטב קלימט, גם הצבע הדומיננטי בקומת הכניסה של בניין המשרדים המהודר של פירמת הפרסום האמריקאית Y&R בלב מנהטן הוא זהב. ביום שני שעבר המולת הבוקר הרגילה כללה גברים בחליפות, נשים בנעלי עקב וחצאיות עיפרון ושני מאבטחים שעמדו בכניסה לשער האלקטרוני כדי לוודא שלכל מבקר יש כרטיס עובד בתוקף. מי שמגיע לכאן לפגישה עסקית מתבקש להסביר לפקיד הקבלה את מטרת הביקור, להצטלם ולגשת למאבטח עם ״כרטיס אורח״ הנושא את תמונתו. סידורי האבטחה האלו אינם מפתיעים, בהתחשב בכך ש–Young and Rubicam היא אחת מפירמות...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו