בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לפחות שלושה מכל עשרה ילדים חווים דחייה חברתית מתמשכת. מרכז טיפולי חדש מתמודד עם המגיפה

הם ביישנים או מוחצנים מדי, שקטים או תזזיתיים מדי ולעתים פשוט לא יודעים לקרוא רמזים חברתיים. בין 30% ל–60% מהילדים חווים דחייה חברתית מתמשכת — שלפעמים באה לביטוי באלימות, בקללות או בחרמות, אך לרוב חבריהם לכיתה פשוט מתעלמים מהם. מרכז חדש לטיפול קבוצתי לשיפור כישורים חברתיים מלמד ילדים ונערים עם בעיות חברתיות לתקשר טוב יותר עם סביבתם ולפרוץ את מעגל הבדידות שלהם

58תגובות

מיכאל (שם בדוי, כמו כל שמות הילדים בכתבה), בן 11, לומד בכיתה ו' בבית ספר יסודי ממלכתי באחד מפרברי תל אביב. הוא בין הקטנים בכיתה, גם מבחינת הגיל וגם מבחינה פיזית. הוא לא טוב בספורט, וגם לא אוהב פעילות גופנית. הפעילויות הספורטיביות בהפסקה ואחר הצהריים יוצרות אצלו מאבק פנימי, שנע בין רצון להשתתף בהן לבין חוסר חשק מוחלט להשתתף. תמיד היה ביישן, אבל עם הכניסה לבית הספר, הביישנות הפכה לתכונה הדומיננטית, שמאפילה בעוצמתה על האחרות. ההורים רואים בשתיקה המתמדת שלו קול צעקה מהדהד. הילדים לא שומעים אותה....



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו