"ומה אם איינשטיין היה מורה בינוני?"

ויכוח בין מרצים שהתפתח בקבוצת דיון אקדמית מספק תמונה עכשווית של האימה שמטילים סקרי הערכת ההוראה, הצצים כפטריות אחרי הסמסטר (וגם באמצעו) על חברי הסגל האקדמי. וגם: איך מתמודדת עם ביקורת האשה המזוהה ביותר עם המשובים?

דליה קרפל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים62
דליה קרפל

"אף מרצה לא נהנה לפתוח את סקרי ההוראה שלו", אומר פרופ' דוד לוי־פאור, ראש בית הספר למדיניות ציבורית וממשל באוניברסיטה העברית בירושלים וחוקר רגולציה. "הנהלות האוניברסיטאות מעכבות קידומים של מרצים אם משובי ההוראה שלהם אינם טובים וזה מלחיץ את המרצים".

לוי־פאור, שפועל לדבריו לטובת הגברת השקיפות והיעילות באקדמיה, הקים בתחילת הקיץ פלטפורמת תקשורת אלקטרונית בענייני אקדמיה והשכלה גבוהה. הרשת, "אקדמיה" שמה, פועלת כזירת דיון והודעות דואר אלקטרוני לחברי הסגל האקדמי והמינהלי ולתלמידי המחקר והפוסט־דוקטורנטים באוניברסיטאות, במכללות ובמכוני מחקר.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ