טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

"ומה אם איינשטיין היה מורה בינוני?"

ויכוח בין מרצים שהתפתח בקבוצת דיון אקדמית מספק תמונה עכשווית של האימה שמטילים סקרי הערכת ההוראה, הצצים כפטריות אחרי הסמסטר (וגם באמצעו) על חברי הסגל האקדמי. וגם: איך מתמודדת עם ביקורת האשה המזוהה ביותר עם המשובים?

63תגובות
איור של יעל בוגן

"אף מרצה לא נהנה לפתוח את סקרי ההוראה שלו", אומר פרופ' דוד לוי־פאור, ראש בית הספר למדיניות ציבורית וממשל באוניברסיטה העברית בירושלים וחוקר רגולציה. "הנהלות האוניברסיטאות מעכבות קידומים של מרצים אם משובי ההוראה שלהם אינם טובים וזה מלחיץ את המרצים". לוי־פאור, שפועל לדבריו לטובת הגברת השקיפות והיעילות באקדמיה, הקים בתחילת הקיץ פלטפורמת תקשורת אלקטרונית בענייני אקדמיה והשכלה גבוהה. הרשת, "אקדמיה" שמה, פועלת כזירת דיון והודעות דואר אלקטרוני לחברי הסגל האקדמי והמינהלי ולתלמידי המחקר...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
tm_tools.isArticleType(article) : true