בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

סדיזם או אמנות? הבמאית הדר מורג רוצה שתסבלו

לבמאית הדר מורג לא אכפת להודות שהיא רצתה שהצופים בסרט הביכורים שלה, "למה עזבתני", יעברו חוויה עוכרת שלווה. בראיון עמה היא מספרת על הפער בין מקורות ההשראה שלה לבין הסיקור התקשורתי הרדוד, על היחסים המורכבים עם המפיקה יעל אבקסיס, ועל הניסיון — העומד בבסיס יצירתה — להחזיר לעצמה את הקול, אחרי טראומה מכוננת בילדותה

41תגובות

בשבוע שעבר התקיימה בסינמטק הרצליה הקרנת טרום־בכורה של "למה עזבתני", סרט הביכורים של הבמאית הצעירה והאנונימית הדר מורג, שהוא גם הפיצ'ר הראשון בהפקתה של השחקנית הידוענית יעל אבקסיס. הקהל הוזמן לשיחה מקדימה עם השתיים ב–19:30. ממני ביקשה מורג להגיע הישר להקרנה, שעה לאחר מכן. הסרט מבקש להעביר "חוויה סומטית", הסבירה, שהכברה במילים רק תגרע ממנה. המפגש המקדים הזה אינו יוזמה שלה, הבהירה. להפך, "זה מדכא אותי". בחלוף השעה היעודה נפתחו דלתות האולם, ומורג שופעת החיוכים ריחפה החוצה. "תיהנה, כלומר תסבול",...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו