בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

תגובות: "מי שלא ראה שמחה לאיד לא ראה שמחה מימיו"

4תגובות
חואקין פיניקס מתוך הסרט "גלדיאטור"
The Picture Desk

המנותקים היה משהו סימבולי בהעמדת הטור של נרי ליבנה ("עפתי על בודפשט, התרסקתי עם אל־על", מוסף "הארץ", 23.12) והטור של ניסן שור ("השבר הסורי־בורגני", מוסף "הארץ", 23.12) זה מול זה בכפולת עמודים. מעבר להתאמה הוויזואלית, נראה כי גם התמות בטורים ביטאו שני צדי מראה מהופכים. מצד אחד מציג שור תמונה עגומה אך ריאליסטית, כמו עצם חשופה הנוגעת בפער הבלתי ניתן לגישור בין התמונות שנחשפות בפנינו מחאלב ובין (חוסר) הפעולה שאפשר לנקוט לגביהן. לפער הזה יש שם בעולם של חקר העיתונאות — תשישות החמלה (compassion...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו