למה באומת הסטארט-אפ אי אפשר להזמין מזון באינטרנט בלי לחתוך את הוורידים?

האתרים של רשתות המזון מגלגלים מאות מיליוני שקלים בשנה. אז למה הם מסורבלים וישנים, וגורמים ללקוחות להטיח את הראש בקיר?

דני בר-און
דני בר-און
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
דני בר-און
דני בר-און

בצבא היה לי חבר, גיק מחשבים עם חוש הומור יבש ומשקפיים עבים. המדים לא ישבו עליו אף פעם כמו שצריך, אבל בחיים לא היית תופס אותו בלי כומתה ותג יחידה. הוא גם תמיד הגיע לבסיס ראשון, והלך אחרון. יום אחד, כשקפץ לשק"ם, ביקשתי ממנו שיקנה לי שוקולד ביסקוויט קטן בטעם שוקולד חלב, מהסוג שמכרו בשקל ליד הקופה. הוא חזר עם שוקולד ביסקוויט בטעם קרמל וחיוך רב־משמעות. "לא היה בטעם שביקשת, אז הבאתי לך בטעם אחר", אמר. "אם הייתי מחשב, לא הייתי מביא לך כלום".

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ