אבודים בקניון: נסו אתם להבין איך לעזאזל מקבלים כאן הנחה

מועדוני הלקוחות ברשתות השונות הופכים ליותר ויותר תובעניים ומסובכים. גם מתמטיקאים מדופלמים יזיעו בניסיון להבין איך יוצאים מהחנות עם פיג'מה ב-69 שקלים בלבד

דני בר-און
דני בר-און
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
דני בר-און
דני בר-און

ביום שישי בצהריים מצאנו את עצמנו בקניון "friendly סביונים". הדבר הראשון שהטריד אותי לגבי הקניון היה כמובן שמו. שיערתי שהוא לא קם בשם הזה אלא נקרא כך בעקבות מיתוג מחדש, כמו שמוסיפים את השם "חיים" לילד בעצתו של רב. הייתי משלם הרבה כדי להיות זבוב על הקיר בישיבה של הפורום שהחליט על שינוי השם. "המחקרים שלנו מגלים שהקניון נחשב למרושע בעיני הלקוחות", אמר כנראה יועץ המיתוג במבט חמור, "הם רואים רק את הצד האפל שבנו, אנחנו חייבים לקחת את זה למקום יותר friendly".

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ