איך הפכו הכפרים הנוצריים לאחד ממוקדי חיי הלילה בצפון - סוף שבוע - הארץ

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

איך הפכו הכפרים הנוצריים לאחד ממוקדי חיי הלילה בצפון

לכתבה
מבלים בבר כמון שבמעלות־תרשיחא. קהל סולידי, רוק קלאסירמי שלוש

נוצרי, יהודי, מוסלמי ודרוזי נכנסים לבר. זו לא התחלה של בדיחה אלא תיאור של חיי הלילה השוקקים שתופסים תאוצה בכפרים הנוצריים בגליל. רועי צ'יקי ארד יצא לבדוק את הסצנה החדשה וגילה שהסוד לבילוי מוצלח הוא לא לדבר על פוליטיקה

10תגובות

כשהגעתי לבר שאהין מיוזיק במעלות־תרשיחא בשעה תשע בערב המקום עדיין לא היה מלא. אבל זה רק מפני שהיה מוקדם מדי. שאהין, בעל המקום, כבר היה מבוסם מכדי להתראיין, והציע שאשוחח עם הלקוחות. אז ישבתי עם אליאס, בן 22, שעובד בשיווק פורקס. ניסיתי לברר איך יכול להיות שבכפר הקטן המונה כ–6,500 איש יש לא פחות מחמישה ברים פעילים. "בתרשיחא שותים מלא אלכוהול", מסביר אליאס. "אחוז האנשים ששותים כאן גבוה מבתל אביב. בסוף שבוע אני מתחיל לשתות בתשע ומסיים באחת־שתיים בלילה. מתחיל פה, ממשיך לבר הברבר ואז לפעמים גומר בטופ ויו". זו לא הוצאה רצינית? "זה יקר, אבל אין לנו משפחות, אין לנו כלום. אנחנו עובדים טוב, ואז מבלים בסוף...

הרשמה לניוזלטר

מחפשים חומר קריאה משובח לסוף השבוע? הירשמו עכשיו

ברצוני לקבל ניוזלטרים, מידע שיווקי והטבות


תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות