שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

איך הפכו הכפרים הנוצריים לאחד ממוקדי חיי הלילה בצפון

נוצרי, יהודי, מוסלמי ודרוזי נכנסים לבר. זו לא התחלה של בדיחה אלא תיאור של חיי הלילה השוקקים שתופסים תאוצה בכפרים הנוצריים בגליל. רועי צ'יקי ארד יצא לבדוק את הסצנה החדשה וגילה שהסוד לבילוי מוצלח הוא לא לדבר על פוליטיקה

שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
מבלים בבר כמון שבמעלות־תרשיחא.
קהל סולידי, רוק קלאסי
מבלים בבר כמון שבמעלות־תרשיחא. קהל סולידי, רוק קלאסיצילום: רמי שלוש

כשהגעתי לבר שאהין מיוזיק במעלות־תרשיחא בשעה תשע בערב המקום עדיין לא היה מלא. אבל זה רק מפני שהיה מוקדם מדי. שאהין, בעל המקום, כבר היה מבוסם מכדי להתראיין, והציע שאשוחח עם הלקוחות. אז ישבתי עם אליאס, בן 22, שעובד בשיווק פורקס. ניסיתי לברר איך יכול להיות שבכפר הקטן המונה כ–6,500 איש יש לא פחות מחמישה ברים פעילים. "בתרשיחא שותים מלא אלכוהול", מסביר אליאס. "אחוז האנשים ששותים כאן גבוה מבתל אביב. בסוף שבוע אני מתחיל לשתות בתשע ומסיים באחת־שתיים בלילה. מתחיל פה, ממשיך לבר הברבר ואז לפעמים גומר בטופ ויו".

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ