איחורים? תקלות? במועדון המעריצים הזה סוגדים לרכבת

הם אוספים באובססיביות דגמי רכבות, מסכנים את חייהם בשביל צילום טוב של קטר, ומתווכחים עד חורמה אם רוחב המסילה הוא 105 או 106 סנטימטר. מתברר שעל אף התדמית העגומה של הרכבת בישראל, יש לה מועדון מעריצים מושבעים

רועי צ'יקי ארד
צילום: גיל אליהו
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
מנהרת רכבת העמק
של הרכבת החיג'אזית,
על גדות הירמוך
רועי צ'יקי ארד
צילום: גיל אליהו

דווקא בימים אלה, כשהאמון ברכבת בשפל והציבור מוחה על צפיפות ותקלות, יש מי שמתעקשים להקדיש את חייהם לאהבה חסרת גבולות לרכבת. אמנם בגרמניה יש שני מיליון אוהדי רכבת, בניו זילנד 40 מרכזי מורשת רכבות, ובישראל יש רק בין אלף לאלפיים חובבי רכבת, אבל המעריצים הישראלים מחפים על מספרם הדל באובססיביות מרשימה.

לכאורה הם אנשים רגילים לגמרי, אפילו רגילים מדי, אבל חשוב לציין כבר כאן, והם מעידים זאת על עצמם: מדובר באנשים חולים. הם יעשו הכל, לא יישנו לילות, כמעט יידרסו, כדי להשיג זווית מסוימת של קטר.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ