יצאתי לחפש תרפיות לא שגרתיות. מצאתי את עצמי קשור ומחושמל

ומצבי נותר רע כשהיה

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
מטפלת השיבארי בזמן המפגש. נעשה פופולרי בקרב זוגות שעומדים להינשא
מטפלת השיבארי בזמן המפגש. נעשה פופולרי בקרב זוגות שעומדים להינשאצילום: תומר אפלבאום
רועי צ'יקי ארד
רועי צ'יקי ארד
צילום: תומר אפלבאום
רועי צ'יקי ארד
רועי צ'יקי ארד
צילום: תומר אפלבאום

אחרי שנים שהסתתרה באפלולית קהילת ה–BDSM הישראלית, חילחלה "השיבארי", אמנות הקשירה היפנית, למיינסטרים, והיא מתחילה להתבסס כתחום טיפולי לגיטימי. כשהחלטתי להתנסות בעולם התרפיות יוצאות הדופן, השיבארי נראתה כמו הימור בטוח (אחרי שכשלתי בתזמון "תרפיה בקבורה", לצערם של שונאיי).

חשבתי שתקבל את פניי מלכה מאיימת עם פירסינג, בגדי עור וקעקוע של הימלר, אבל מי שהעבירה את מה שמכונה "הסשן" היתה אבישג גאיה, בת ה–24, בחורה ענוגה שכבר שנתיים עוסקת בתחום. בדיקה ברשת מראה שזהו ענף תעשייה צומח: בישראל יש יותר ויותר קושרים ונקשרים, חלקם בכיוון בי.די.אס.אמי, אחרים כטיפול, או כפי שגאיה מעדיפה לכנות זאת "תיקון". על פי גאיה, היא אפילו לא צריכה לפרסם את ה"סדנאות המצומצמות" שהיא עושה ל–35 איש כל פעם, "זה ממילא תמיד סולד־אאוט". 450 שקל לאדם עבור סדנה שנמשכת לילה שלם. השיבארי הפך גם לשלב אופנתי לזוגות לפני חתונה. כאילו שנישואים אינם סאדו־מאזו כשלעצמם.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ