הקופסה הזאת מבקשת להחזיר את הניצוץ לזוגיות שלכם

בחסות המגפה, צמחה בישראל תעשייה שמציעה לזוגות ערכות דייט ביתיות לשבירת השגרה. מזו שכוללת ויברטור ועד זו שמציעה רומנטיקה בפורמט PDF, כולן מבוססות על ההנחה שחיי הזוגיות דורשים כל העת תחזוקה. ייתכן שזו הנחה שגויה

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
איור: רועי רגב
איור: רועי רגב
דני בר-און
דני בר-און
איור: רועי רגב

סרטון הפרסומת של חברת דייטנייט הוא 43 שניות של הרמה להנחתה. "עוד יום ארוך נגמר בסתם לחפש מה לראות בטלוויזיה?" אומרת הקריינית, כשברקע נשמעת מוזיקה עגמומית. על המסך מופיע זוג כבן 40, לבוש בבגדי עבודה בגוני אפור־שחור. היא אולי פסיכולוגית ארגונית, הוא נראה כמו איש מכירות רכב על סף פיטורים. הם ישובים על ספה מבולגנת, גדושה בכביסה ובצעצועים. ואז קורה הנס. כוח קומנדו רומנטי פורץ לדירה, מסדר את הספה ומעביר את הזוג, כבמטה קסם, לבגדי ערב. האישה פתאום מתוכשטת, עם כתפיים חשופות. הגבר לבוש במקטורן עבה ובידו שושנה ארגמנית. "דייטנייט מארגנת בילויים זוגיים בקופסה", אומרת הקריינית בטון עליז, והשניים מופיעים בסדרה של תלבושות לפי הקונספט המתחלף: דייט קולינרי, דייט אמנותי, ספא. "מעכשיו, יש מי שדואג לזמן הזוגי שלכם, מתי שתרצו, אצלכם בבית".

האזינו לכתבה ():

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ