איך סלבריטאים מקבלים כמעט הכל בחינם?

ג'ו פיאצה
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
ג'ו פיאצה

בסאנדנס, בחודש שעבר, וויליאם ה. מייסי ואמה רוברטס יצאו מאירוע במרכז גייטוויי עם מעילי עור במחיר לצרכן שנע בין 595 ל-695 דולר. אחרים קיבלו תלושי מתנה לאפל-טיווי ואייפדים. מארי ג'י בלייג' בחרה מעיל נפוח של שון ג'ון ב-250 דולר ואנדי מקדוול בחרה לעצמה מגפיים של מאט ברנסון ב-200 דולר.

למעשה, האירוע הזה הוא נורמלי לחלוטין. בממוצע, אדם עם מקום קבוע על השטיח האדום מקבל בחינם חפצים ושירותים בשווי 100,000 דולר, חלקם במרכזי חלוקה חד פעמיים וחלקם במשלוחים בדואר שאיש לא הזמין. ראשונים ברשימת המתנות הם פריטי הלבוש, ממותגים כמו קלווין קליין, ברברי וג'ון ורוואטוס (לואי ויטון הוא היוצא דופן: הם לא נותנים כלום בחינם, ואפילו לא בהנחה). במקום השני נמצאים מוצרי החשמל: מחשבים ניידים וטלוויזיות. סלבריטאים יכולים להרשות לעצמם לקנות רכב חדש כל שנה, אבל הם מקבלים לעתים קרובות חוזי ליסינג לטווח ארוך בחינם מיצרנים כמו ג'נרל מוטורס ואאודי.

ברגע שידוענית יולדת, היא מותקפת על ידי חברות חיתולים ויצרני עגלות. וזה לא נפסק אחרי שהילדים לומדים ללכת: כשטום קרוז ערך מסיבת יום הולדת 17 לבנו קונור בסטייפלס סנטר, האירוע היה ממומן, וקונור הורעף במתנות, כולל מכוניות. אפילו החופשות ממומנות. אתרי נופש כמו רשת וואן אנד אונלי ואטלנטיס באיי הבהאמה העניקו לשחקנים כמו ג'וני דפ וג'ייק גילנהול שני כרטיסי הלוך חזור לפיג'י שכללו מגורים במלון חמישה כוכבים. שווי כולל: בערך 15,000 דולר.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ