שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל

תם עידן האותיות הקטנות

אורנג' מבטיחה שלא נמצא יותר "הפתעות" בחשבון. מה יהיה עד עכשיו?

עידו קינן
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
עידו קינן

 האדם הסביר - כלומר, זה שחי במדינה סבירה - יודע שחשבון סלולרי מכיל חיובים רק על השירותים שהזמין, ולא מועמסות עליו הוצאות מיותרות שמסתתרות באותיות קטנות. הישראלי יודע ששוק הסלולר בארץ משתולל ומצריך אילוף בדמות רגולציה עיקשת. אם הוא לא יבדוק טוב את החשבון החודשי, הוא ימצא שם הפתעות לא נעימות, וכשאנחנו אומרים "הפתעות" אנחנו מתכוונים ל"מוקשים".

כמו שאר חברות הסלולר, גם אורנג' חילקה בעבר למנוייה "הפתעות" לא נעימות. בעבר פורסם שאורנג' חייבה לקוחות על נדידה כשמכשירים בדרום הארץ עברו אוטומטית לרשת ירדנית, ואף שלחה חשבון "מפתיע" של יותר מ-43 אלף שקל על גלישה בעת טיול לפולין (הלקוח טען שכיבה את הגלישה הסלולרית).

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב כתבות סוף השבוע ישירות אליכם

לזכותה של אורנג' ייאמר שהיא מנסה לתקן את דרכיה. במודעה לשירות "אורנג' קליר", מבטיחה החברה שמעכשיו ניתן "לדבר ולסמס חופשי, בלי 'הפתעות'". יפה שאורנג' מצהירה כי יותר לא יהיו "הפתעות" בחשבון, רק חבל שמשתמע מכך שעד עכשיו הוטמנו בו כאלה.

מאורנג' נמסר כי "כתוצאה מפשטות התוכניות החדשות, החשבונית הפכה ברורה יותר וקלה להבנה. במסגרת התוכניות החדשות, אין הגבלות כלשהן, אין צורך להגיע לרמת שימוש מסוימת בכדי ליהנות מהטבה על מכשיר, וכל תוכנית ניתנת לרכישה עם כל סוגי המכשירים. למעלה מ-200 אלף מנויים הצטרפו לשירותי 'קליר' עד כה".

תגיות:

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ