בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

תם עידן האותיות הקטנות

אורנג' מבטיחה שלא נמצא יותר "הפתעות" בחשבון. מה יהיה עד עכשיו?

10תגובות

 האדם הסביר - כלומר, זה שחי במדינה סבירה - יודע שחשבון סלולרי מכיל חיובים רק על השירותים שהזמין, ולא מועמסות עליו הוצאות מיותרות שמסתתרות באותיות קטנות. הישראלי יודע ששוק הסלולר בארץ משתולל ומצריך אילוף בדמות רגולציה עיקשת. אם הוא לא יבדוק טוב את החשבון החודשי, הוא ימצא שם הפתעות לא נעימות, וכשאנחנו אומרים "הפתעות" אנחנו מתכוונים ל"מוקשים".

כמו שאר חברות הסלולר, גם אורנג' חילקה בעבר למנוייה "הפתעות" לא נעימות. בעבר פורסם שאורנג' חייבה לקוחות על נדידה כשמכשירים בדרום הארץ עברו אוטומטית לרשת ירדנית, ואף שלחה חשבון "מפתיע" של יותר מ-43 אלף שקל על גלישה בעת טיול לפולין (הלקוח טען שכיבה את הגלישה הסלולרית).

עשו לנו לייק וקבלו את מיטב כתבות סוף השבוע ישירות אליכם

לזכותה של אורנג' ייאמר שהיא מנסה לתקן את דרכיה. במודעה לשירות "אורנג' קליר", מבטיחה החברה שמעכשיו ניתן "לדבר ולסמס חופשי, בלי 'הפתעות'". יפה שאורנג' מצהירה כי יותר לא יהיו "הפתעות" בחשבון, רק חבל שמשתמע מכך שעד עכשיו הוטמנו בו כאלה.

מאורנג' נמסר כי "כתוצאה מפשטות התוכניות החדשות, החשבונית הפכה ברורה יותר וקלה להבנה. במסגרת התוכניות החדשות, אין הגבלות כלשהן, אין צורך להגיע לרמת שימוש מסוימת בכדי ליהנות מהטבה על מכשיר, וכל תוכנית ניתנת לרכישה עם כל סוגי המכשירים. למעלה מ-200 אלף מנויים הצטרפו לשירותי 'קליר' עד כה".



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו