זה ראוי שפלאפון תשווק ללקוחות את השיר החדש של אייל גולן? "אם זה מה שהנהלת החברה החליטה — אז כן, זה ראוי!"

על הקו עם חברת פלאפון

ניר גונטז' - צרובה
ניר גונטז'
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
 אייל גולן
צילום: אמיל סלמן
ניר גונטז' - צרובה
ניר גונטז'

ברוכים הבאים לחברת פלאפון. לעברית, הקישו אחת או המתינו. למעבר לנציג הקישו 4.

4.

לקוח יקר, מיקומך בתור הוא 23. זמן ההמתנה המשוער הנו 4 דקות ו–30 שניות. הנכם מועברים לנציג שירות. פלאפון שלום, מדברת נ' מצוות ל'. במה אפשר לעזור?

שלום נ' מצוות ל'. מדבר ניר גונטז'. ניסיתי לתפוס את רן והוא לא זמין, אז...

מי זה רן?

רן גוראון, מנכ"ל החברה.

אה, אוקיי.

וניסיתי גם את מירית כהן הסמנכ"לית, אבל גם היא לא פנויה, ולכן אני פונה אלייך. תשמעי רגע, בימים האחרונים העברתם סמס אל הלקוחות שלכם, או לפחות אל חלק מהלקוחות שלכם, וככה כתוב בסמס: "במקום הצלצול הרגיל, תשמיעו למי שמתקשר אליכם את הסינגל החדש של אייל גולן, 'עושה עם העיניים'... עם שירות שיר בהמתנה ניתן להחליף את הצלצול המשעמם... שווה לנסות... 5.90 לחודש", וכו' וכו'.

אוקיי.

אז רציתי לשאול במה מדובר.

זה שיר בהמתנה.

הבנתי. את ישראלית. נכון?

נכון.

את מכירה את הפרסומים בהקשר לאייל גולן?

כן.

לא מוזמן פורסם ב"הארץ", ואני עובד ב"הארץ"...

אוקיי.

שגם אם אין אלמנט של פלילים — אין עוררין, לפי הפרסומים, שההתנהגות שלו, בלשון המעטה, היתה בעייתית מאוד כלפי בנות מאוד צעירות...

אוקיי.

וחלקן, לפי הפרסומים, באו מבתים קשים. זאת אומרת, הן צעירות שחיפשו אולי דמות אב, או קירבה אל אייל גולן. אז באיזה קטע עכשיו אתם מייחצנים את השיר שלו?

מה זאת אומרת? כאילו, זה שיר בהמתנה! לא הבנתי את השאלה.

אוקיי. אני אנסה להיות יותר ברור: אז אמרנו שאת מכירה את הסיפורים עליו.

כן.

השאלה היא אם ראוי שחברת פלאפון תציע ללקוחות שלה, שבתוכם, אני מרשה לעצמי להניח, יש גם נשים, דווקא שיר של אייל גולן, ותייחצן אותו ככה.

כמה רגעים. בסדר?

מאה אחוז.

תן לי לבדוק את זה.

מאה אחוז.

—המתנה ארוכה (בלי שיר)—

ניר?

כן.

תודה רבה לך על ההמתנה. המנוי שעלה לי זה מנוי מנותק.

המספר שלי?

כן.

אני לא לקוח שלכם. הייתי פעם, אבל המחירים והשירות — לא אהבתי אותם. אני לא לקוח שלכם.

לא יכול להיות שקיבלת הודעה, כי ברגע שאתה לא לקוח שלנו, אתה לא מקבל הודעות.

אמרתי בתחילת השיחה שהלקוחות שלכם קיבלו.

אוקיי.

לא אמרתי שאני קיבלתי. אני לא לקוח. אני מה שנקרא, לקוח לא מרוצה, לשעבר, שעבר לחברה אחרת.

אוקיי. אז אתה מתלונן בשם הלקוחות... באופן עקרוני? באופן כללי?

ראשית, אני לא מתלונן. אני קודם כל מבקש לברר. ואני אגיד לך מה הקטע: כשכתבתי אל רן המנכ"ל, בווטסאפ, הצגתי את עצמי בנימוס, והוא היה אונליין, וראה את ההודעה שלי, וההודעה קיבלה שני וי כחולים, ואז פתאום הוא חסם אותי. לא תגידי לא ענה או סתם התעלם. בום! חסם. פשוט רציתי לברר את זה איתו. אז אני אומר שוב: זו לא בהכרח תלונה. זה ניסיון לברר. למה, ואם זה ראוי, או שאולי בהנהלת פלאפון לא שמעו על הסיפור עם אייל גולן.

כולם שמעו על הסיפור של אייל גולן! אבל זה לבחירתו של הלקוח אם להוריד שיר של אייל גולן או לא.

שני וי כחולים, ואז תמונת הפרופיל נעלמה. השיחה עם מנכ"ל פלאפון

ברור. אבל כשאתם שולחים ללקוחות שלכם הודעה כזו, אתם בעצם לוקחים חלק ביחסי הציבור שלו, וגם מרוויחים על זה, על הדרך. יכול להיות שבהנהלת פלאפון חושבים שמדובר בזוטות, או בדברים לא חשובים, וזו דעה שקיימת בציבור. חלק מהמעריצים שלו למשל שותפים לדעה הזאת.

תן לי שנייה לבדוק את הדברים. בסדר?

מאה אחוז.

—המתנה ארוכה מאוד (ללא שיר)—

ניר?

כן.

תודה רבה לך על ההמתנה. תראה, בדקתי לך את הדברים, ומאוד חשוב לי שתדבר על זה עם מנהל. אז עד שעתיים חוזר אליך מנהל...

מה זה מנהל?

מנהל.

לא כדאי שרן המנכ"ל, או שמירית הסמנכ"לית, יחזרו אלי?

אני העברתי את זה למנהל. תגיד את זה לו, ותראה מה תקבל. בסדר? מה מספר הטלפון לחזרה?

הטלפון שבדקת.

בסדר גמור.

אגב, את רן הנתקן רציתי לשאול גם מה עמדתה של פלאפון בנוגע למיזוג האפשרי בין הוט לסלקום. אבל הוא חסם אותי. תגידי, חסמו אותך פעם ככה? פעם שאלת בנימוס מישהו משהו בווטסאפ והוא פשוט חסם אותך?

לא. לא קרה לי אף פעם.

זה לא נעים.

אני מבינה. רשמתי את כל הדברים למנהל. אני מעבירה את הדיווח למנהל שהוא יטפל בזה בצורה הטובה ביותר. בסדר?

טוב גברתי. את נחמדה מאוד.

תודה רבה.

תודה לך.

—כעבור זמן מה—

הלו?

שלום. ניר?

שלום. כן.

מדברת מעיין, מנהלת בחברת פלאפון.

היי מעיין.

איך אני יכולה לעזור?

הרי עידכנו אותך בנוגע לפנייה שלי. לא?

אני רואה ששוחחת עם נציגה בשם נ'.

כן.

לגבי תמיכה שלנו באייל גולן. אני אשמח אם תוכל לפרט קצת יותר כדי שאני אוכל להבין על מה הפנייה.

את מכירה את הפרשות שנקשרו לשמו של אייל גולן?

כן. אני מכירה את הפרשות.

לדעת חברת פלאפון מדובר בזוטות? הרי שלחתם סמסים ואתם משווקים את השיר החדש שלו. ואתם חלק מהיח"צ שלו. אני מנסה להבין אם זה ראוי.

אם זה מה שהנהלת החברה החליטה — לפרסם את השיר החדש שלו, ולהציע ללקוחות לשמוע את השיר, אז כן, זה ראוי!

תודה רבה גברתי.

בבקשה. בשמחה.

כתבות מומלצות

BW אמזון רחפנים 256

החבילה מתעכבת: למה הרחפנים של אמזון עוד לא סיפקו את הסחורה

קראק פאי הקלאסי של גוז' ודניאל

משחקים עם קראק פאי: ארבעה מתכונים לעוגה הממכרת

פרויקט הרצל 138

סוף סוף יש סיבה לעצור ולהביט בבית הבאר ברחוב הרצל

הדרך הקלה והטובה ביותר להימנע מקרני השמש היא להפחית את החשיפה הישירה

מה ההבדל בין כתמי שמש לנמשים ומה גורם להם?

אבישי בן-חיים

ל"ישראל השנייה" מגיע דיון רציני יותר, ובעיקר כזה שמבוסס על אמת

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ

כתבות שאולי פספסתם

בת ים

שתי דירות במחיר אחת: האם זהו עתיד תחום הפינוי-בינוי?

אפליקציית קלארנה. החברה נמצאת במגעים לגיוס סבב חדש לפי שווי שנמוך בכ-30% מהשווי שקיבלה לפני שנה בלבד

"היערכו לגרוע מכל": נבואות החורבן בהיי-טק מתחילות להגשים את עצמן

בניין דירות בחולון

לקחתם משכנתא בחודשים האחרונים? גם אתם כבר שילמתם על עליית הריבית

"כשבאנו לקבל משכנתא לרכישת הבית, התברר שהבעיה לא פשוטה כלל"

הריבית במשק מזנקת – מה כדאי לעשות עם ההלוואות שלקחתי?

המשווקים של פוליסות החיסכון הם סוכני הביטוח, שנהנים מעמלות שמנות

"הציעו לי להעביר את החיסכון מאלטשולר. האם כדאי לי?"