בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

גבר, למה אתה רוצה כל כך להיות ילד?

38תגובות

יש פרסומת חדשה של וולוו, חברה ש"סובלת" מדימוי כבד ומהוגן, "מבוגר". היא מנסה למכור כלי רכב לחבר'ה צעירים. לדגם שהיא מנסה למכור קוראים "V40" ועליו נאמר ש"זה השלושים החדש". כלומר, קהל היעד הוא אנשים בסביבות הגילים 30–40. הפרסומת נשענת ברובה על דמות גברית, שמעטרת את שלטי החוצות, ואמורה לגלם צעירים מעודכנים. מעניין לבדוק בעזרת אנשי הפרסום – שמן הסתם הרכיבו את הדמות אחרי שפילחו ובדקו ודגמו את קהל היעד – מיהו אותו "גבר חדש": איך הוא נראה, מה הוא חושב, מה הוא מרגיש. כמובן שלגבר החדש יש מאפיינים...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו