הפרסומת של גורי אלפי לקסטרו מוכיחה: הגבר הפך לשעשוע

מה זה משנה. העיקר שהגבר יבין שהוא הפך לבידורית

אלון עידן
אלון עידן
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
אלון עידן
אלון עידן

ישנה סדרת פרסומות של קסטרו שרצה בשבועות האחרונים תחת הסלוגן "הגברים של קסטרו — חתיך או מצחיק". הפרסומות מבוססות על "סוגיה שמעסיקה מיליוני נשים וגברים כאחד בכל רחבי העולם: מה יותר מושך: גבר חתיך או גבר מצחיק?" (מתוך האתר של קסטרו). את הדילמה המטפיזית מעלות שתי "פרזנטוריות" של "המותג": בחורות יפות שעונות לשמות דר זוזובסקי ונטע אלחמיסטר. את הגבר החתיך מייצג מישהו בשם עומר דרור. החידוש — או שמא "השיחוק" — הוא גיוסו של "אחד הקומיקאים הכי מוכשרים ומבריקים בארץ" (לפי האתר), גורי אלפי.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ