יוגורט יהודי ופרוביוטי: מסע בדף פייסבוק של מנהלת השיווק של שטראוס

אלון עידן
אלון עידן
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
אלון עידן
אלון עידן

התמכרתי לדף פייסבוק של מנהלת השיווק של מחלבות שטראוס, אריאלה שיפנבאואר. משהו בשילוב המהפנט של קידום מוצרים מסחריים, התלהבות אותנטית מפרוביוטיקה ושימוש בשפת ניו אייג' מעצימה לא מאפשר לי לנטוש את העולם הפנטסטי המקביל שבתוכו היא פועלת. כל פוסט חדש שמתאר שלב נוסף ב"מסע" הבלתי נגמר של שטראוס ושלה, מעלה מחדש את התהייה: רגע, זה אמיתי הדבר הזה? היא באמת מאמינה שאזרחות טובה מובילה ליוגורט טעים יותר? שהתעקשות על החזון הציוני הופכת את הפסק זמן למתוק יותר? וככל שאתה צולל יותר ויותר לדף פייסבוק שלה, כך אתה מבין שהתשובה אכן חיובית. הנה כמה טעימות:

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ