בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

רשימה שחורה

זה מה שבאמת כתוב על השלטים ההפוכים של הריאליטי החדש

34תגובות
פרסומת דה פור רשת
ערוץ 13 / רשת

תמותו / באיילון יש פרסומת לאיזה ריאליטי חדש. הרבה שלטי חוצות עם מילים שכתובות במהופך. אתה נוסע במאה קמ"ש ומנסה להבין מה כתוב שם. להפוך את האותיות, את המילים, את המשפטים. אתה לא מצליח בפעם הראשונה. זורק מבט חטוף לעבר הכביש והעיניים חוזרות מיד לשלטים כדי לקבל עוד רמז. אתה קולט משהו, אבל לא עד הסוף. בשלב מסוים אתה מצליח להבין מילה אחת. אתה מציץ בכביש ושוב מתיק את העיניים לעבר השלטים. זה הופך למעין משחק שכזה. במאה קמ"ש, בכביש מהיר, עם אלפי מכוניות, בחסות המדינה. בהמשך, בכניסה למחלף, עומד שוטר בצד ומחלק דוחות לנהגים.

(על השלטים ההפוכים כתוב: "תמורת מספיק כסף, אין לנו בעיה שכולכם תמותו")

חזון המייסדים / בתור אדם רגיש — וכן, גם קצת מרגש — שאוהב מאוד לשלב חדש וישן, מסורת וקידמה, שמרנות ונאורות, לא יכולתי להתעלם מהפרסומת שהזמינה אותי "להתרגש מחדש, עם הקסם של פעם". כשקראתי את המודעה הרגשתי מעין צביטה בלב, כאילו המודעה נכתבה ממש עבורי. נבהלתי קצת כשהבנתי שמדובר ב"הזדמנות אחרונה", אבל זה היה ברור שאין מה לעשות, גם אחרים משתוקקים "לעלות לפנטהאוז אורבני חדש ומפנק, בלב הפועם של תל אביב האמיתית".

("אורבני" — אזור מכוער; "מפנק" — תריסים חשמליים; "לב פועם" — רעש של מכוניות; "תל אביב האמיתית" — אין חניה).

בכל מקרה, למרות שעדיין לא אספתי מספיק כסף לפנטהאוז, אין דרך שאני לא הולך על זה. הרי מדובר בפנטהאוזים ש"מאפשרים לכם ליהנות מיוקרה ברמה אחרת, מנוף עוצר נשימה וממפרט עשיר — במיקום הכי אותנטי שיש לתל אביב להציע".

("יוקרה ברמה אחרת" — מה הרמה של היוקרה הרגילה? "נוף עוצר נשימה" — נשימתו של מישהו נעצרה אי פעם בגלל נוף? "מפרט עשיר" — של מה בדיוק? "מיקום הכי אותנטי" — יש מיקום לא אותנטי? "שיש לתל אביב להציע" — זה תל אביב מציעה או הקבלן?).

לא זו אף זו, כל הטוב הזה נמצא ב"מרחק נגיעה ממרכזי התרבות, הקולינריה וחיי הלילה, בדיוק במקום שבו מייסדי העיר הלבנה ראו את חזונם ההיסטורי הולך ומתגשם".

(מתוך חזונם ההיסטורי של מייסדי העיר הלבנה: "במקום הזה, בעיר הזאת, ברחובות האלו, גם אם זה ייקח 70 שנה, או 80 שנה, או אפילו מאה שנה, עוד יוקמו פנטהאוזים יוקרתיים! כן כן, זהו אינו חלום: פנטהאוזים מפנקים! עוצרי נשימה! בצמוד למוסדות קולינריים! אתם מביטים עלינו עכשיו כעל חבורת משוגעים, אנחנו יודעים, אבל זו אינה הזיה: עוד יימכרו פה פנטהאוזים אורבניים! אותנטיים! ברמה אחרת! והכל במרחק שיחת טלפון חינמית. אז קדימה, התקשרו עכשיו: כוכבית משהו משהו. תבקשו את יוסי. אם הוא עסוק, גם חוה זה בסדר. תגידו לה שמייסדי העיר הלבנה שלחו אתכם. בקשר לחזון שהולך ומתגשם").

RESPECT YOUR SLEEP (פרסומת לפיג'מות) / מזל טוב, נולדה ישות עצמונית חדשה: השינה שלך! עכשיו גם בה צריך להתחשב. אם לא תכבד אותה, היא לא תכבד אותך. השינה שלך, כך מתברר, דורשת שתתלבש בצורה נאותה לפני שאתה פוגש אותה בכל לילה. זהו, היא כבר לא מוכנה שתבוא עם הסמרטוטים שלך. נמאס לה מהמכנסיים הקצרים וחולצת הטריקו הישנה. היא דורשת ביגוד מכבד שישקף את התרומה שלה לזוגיות. אז קדימה, קפוץ לסניף של דלתא ותרכוש פיג'מה. אחרת כל לילה יהפוך לסיוט.

(בסדר, אני אכבד את השינה מיד אחרי שאתם תתחילו TO RESPECT YOUR HEBREW).

Respect your sleep! - דלתא - דלג

 "אזהרה" / הפרס בלוטו עמד בשבועיים האחרונים על 56 מיליון שקל. הרבה כסף אמנם, אבל ספק אם נרשמה התנפלות על הטפסים. בכל זאת, קשה להשתתף בהגרלה כשיש אזהרה כל כך מפחידה בתחתית הפרסומת: "אזהרה: משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים קובע, כי הימורים עלולים להיות ממכרים. ניתן ליצור קשר עם מוקד הרווחה למידע וסיוע של משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים שמספרו 118 (שיחה חינם) 24 שעות ביממה".

(שלום, הגעתי למוקד הרווחה למידע וסיוע של משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים?

כן.

פשוט יש פרס של 56 מיליון שקל בלוטו וחשבתי למלא.

נו?

לא יודע, אז התקשרתי.

למה?

כי כתוב שניתן ליצור קשר.

אז?

אז יצרתי קשר.

יופי.

טוב, ביי.

ביי).



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו