בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

כדי שפירנצה לא תהפוך לטיימס סקוור: האיטלקים נלחמים בשלטי פרסום

4תגובות
דוגמא למאבק בשטחי פרסום על בניין ברומא
באדיבות לביא מדיה

הפרסומות על בנייני טיימס סקוור בניו יורק הפכו מזמן לסמלה של הכיכר. הן כל כך מבוקשות, שבאופן יחסי עולה יותר לשכור שטח לפרסומת על חזית הבניין מאשר לשכור חלל בתוכו. אבל השתלטות מסחרית כה בוטה על הנוף העירוני אינה מצב רצוי בכל מקום. איטליה, למשל. תיירים גודשים את ערי איטליה בכל ימות השנה כדי ליהנות מהאדריכלות העתיקה ברחובות. כדי לשמור על יופיים של המבנים העתיקים, צריך מדי פעם גם לשפץ אותם. זה שילוב נפיץ. בניינים שעוברים שיפוץ הם מצע נהדר לשטח פרסום, שכן הקבלנים נדרשים לעטוף את הפיגומים ביריעות...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו