הרכבת תעצור בשדרות ירושלים, תחנת אבו־חסן

מירב מורן
מירב מורן
שתפו בפייסבוק
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
שתפו כתבה במיילשליחת הכתבה באימייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
הדפיסו כתבה
מירב מורן
מירב מורן

התשלום על כרטיסי הנסיעה אינו מכסה לעולם את ההוצאות על התחבורה הציבורית, בעיקר אם רוצים כלי רכב חדשים ומתוחזקים, העוברים בכל כמה דקות בתחנה ומתחברים לרשת קווים שמאפשרת להגיע מכל מקום לכל מקום.
בערים רבות הפכו התחנות לשלטי חוצות, בתקווה שהפרסום יניב כסף למערכת. בעיר פורטלנד שבמדינת אורגון  בארה"ב, ששירותי התחבורה הציבורית שלה הם גאוות העיר, מצאו דרך לשלב הכנסה עם תועלת, ובלי להציף את הרחובות בתוכן מסחרי: בדומה לאוטובוסים העירוניים בישראל, בקווי החשמלית של פורטלנד יש מערכת כריזה פנימית המודיעה בקול את שמות התחנות בחלל הקרון. בתי עסק יכולים לקנות חסות על תחנה מסוימת, ובכל פעם שהחשמלית תעצור בה יכריזו את שמם ויזכירו את דבר קיומם לנוסעים.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ