אם כל כך סולדים מחדשנות, אולי גם לא היינו צריכים להמציא את הגלגל

שירה שטורמן, ברוך תירוש, פרופ' אמריטוס פר־אולוף גוטמן וד"ר אריאל גוטמן, יעקב פרץ וד"ר יוסף זהר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים
שירה שטורמן, ברוך תירוש, פרופ' אמריטוס פר־אולוף גוטמן וד"ר אריאל גוטמן, יעקב פרץ וד"ר יוסף זהר

קראתי את מאמרו של פרופ' יורם הרפז בעניין חדשנות במערכת החינוך ("", 23.10), והופתעתי מהשימוש שלו במושג חדשנות באופן שמקטין אותו לכדי "buzzword". חדשנות נמדדת ביכולת להביא ערך ולתת פתרונות לבעיות מורכבות. על כן, חדשנות היא השיטה ולא היעד. הניסיון להציג את כישלון יישום החדשנות ללא התייחסות לבעיות שהיא נדרשה לפתור, הוא ניסיון להמעיט מערכה של החדשנות ככלי אפקטיבי לפתרון בעיות בחינוך ובלמידה.

תגובות

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ