בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
${m.global.stripData.hideElement}
 

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לשבוע בלבד - מינוי לאתר ב-50% הנחה  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

אחרי מות

הפסנתרנית שייעצה לא לאבד את הספונטניות

דינה אברך (2014-1925), ילידת תל אביב, הוגדרה כ"כישרון גדול ליד הפסנתר", ואמרה כי "כרית האצבע שבה אנו מנגנים היא המעבירה את רחשי נשמתנו". בשיאה היתה הסולנית של הפילהרמונית ומילאה אולמות גם באירופה

תגובות

"הצלחה סנסציונית", כך כינה סופר "מעריב" באוסטריה את הופעתה הראשונה של הפסנתרנית הישראלית דינה אברך בווינה, בקיץ 1957. "הופעתה היתה נקודת המוקד והשיא, ולאחר נגינתה פרצה סערת תשואות", נכתב. המורה שלה, פרופ' ברונו זיידלהופר, אמר שהיא לא רק הטובה שבתלמידותיו, אלא גם אחת מבעלות הכישרון הגדולות ביותר . כ-20 שנה לאחר מכן אברך כבר כתבה ביקורות משלה. ב-1974 היא עשתה זאת במדור "ערב ערב" ב"מעריב", בו סיקרה את תחרות רובינשטיין. "כרית האצבע שבה אנו מנגנים, היא המעבירה את רחשי נשמתנו כדי להביעם באצילות...

קבלו גישה מלאה לכל תכני הארץ באתר ובסמארטפון



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו