יש מכבי, יש חכמולוגים

הפרסומת החדשה לבירה מכבי מצליחה להפוך את האירוניה לקלישאה שיווקית

יואב ליפשיץ
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
יואב ליפשיץ

באחת הסצנות בסרט “תודה שעישנתם” מדגים לוביסט של חברות הסיגריות לבנו - שמבחינה נראטיבית הוא קול המוסר שמתעורר בנו כצופים למראה דמותו של “סוחר המוות” בעל הגמישות המוסרית - כיצד עובד ספין. הוא מסביר לבנו שכדי לשווק מוצרים, לעתים עדיף להסיט את הדיון לאתוס האמריקאי של חופש הבחירה. אם מיסגרתָּ לקהל את הנושא כשאלה של חופש הבחירה - ניצחת.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ