בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

יש מכבי, יש חכמולוגים

הפרסומת החדשה לבירה מכבי מצליחה להפוך את האירוניה לקלישאה שיווקית

5תגובות

באחת הסצנות בסרט “תודה שעישנתם” מדגים לוביסט של חברות הסיגריות לבנו - שמבחינה נראטיבית הוא קול המוסר שמתעורר בנו כצופים למראה דמותו של “סוחר המוות” בעל הגמישות המוסרית - כיצד עובד ספין. הוא מסביר לבנו שכדי לשווק מוצרים, לעתים עדיף להסיט את הדיון לאתוס האמריקאי של חופש הבחירה. אם מיסגרתָּ לקהל את הנושא כשאלה של חופש הבחירה - ניצחת. הפרסומת החדשה של הבמאי וניה הימן לבירה מכבי הפכה להצלחה גדולה באינטרנט, בקרב קהל מתוחכם שמכיר את כל הטריקים שנחשפים ב”תודה שעישנתם”. מה שנקרא, “מודע לעצמו”....



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו