בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

לכל בקבוק יש שם

הקמפיין של קוקה קולה הפך את הבקבוקים לאישיים ואותנו לגנריים

28תגובות

הרעיון של קוקה קולה היה פשוט וחמוד - להדפיס שמות פרטיים על המוצר הגנרי ביותר בעולם. הרעיון הזה עבד כמו קסם: הציבור הוכה בהלם כשנודע שעל הפחית ששייכת לכולם, תתנוסס מעתה חתימה אישית. לרגע נדמה היה שהקמפיין החדש מצליח לעשות את הבלתי־אפשרי - להוציא אישיות מהקוקה קולה. בעולם שלנו, זה כמו להוציא מים מהסלע. אלא שככל שהקולה הפכה לאישית יותר, כך הפך התיעוד שלה למוכר ומתוק מדי, ממש כמו המשקה עצמו. איש הקריאייטיב יכול לטפוח לעצמו על השכם, ההנעה לפעולה הצליחה: הציבור נכנס לסחרור והאובייקט הנמכר ביותר...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות

כתבות שאולי פספסתם

*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו