הפוך, קטן ודל

יום אחד קם פרסומאי והחליט ליצור דיוקן של הנשיא פרס מכוסות קפה. למה?

נטע אלכסנדר
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקיםכתוב תגובה
נטע אלכסנדר

כפי שדון דרייפר למד על בשרו ב”מד מן”, עודף יצירתיות הוא תכונה מסוכנת עבור פרסומאי. ההוכחה האחרונה לכך שלפעמים כדאי לרסן את הדמיון הגיעה בדמות הקמפיין החדש של חברת הקפה ג’ייקובס, אשר הזמין ישראלים להשתתף ביצירת דיוקן של הנשיא שמעון פרס באמצעות כוסות קפה.

שלטי החוצות ניסו למכור שתי ציפורים בקמפיין אחד: אפשרות לחגוג באופן מקורי את יום הולדתו ה–90 של הנשיא, וניסיון לשבור את שיא גינס ל”פסיפס קפה”. לצערה של החברה, החגיגה נקטעה מוקדם מהצפוי לאחר שבית הנשיא הבהיר כי הוא מעולם לא נתן את אישורו לעשות שימוש מסחרי בדמותו של פרס ושלטי החוצות הורדו באותה מהירות שבה נתלו.

תגובות

משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ