בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הפוך, קטן ודל

יום אחד קם פרסומאי והחליט ליצור דיוקן של הנשיא פרס מכוסות קפה. למה?

3תגובות

כפי שדון דרייפר למד על בשרו ב”מד מן”, עודף יצירתיות הוא תכונה מסוכנת עבור פרסומאי. ההוכחה האחרונה לכך שלפעמים כדאי לרסן את הדמיון הגיעה בדמות הקמפיין החדש של חברת הקפה ג’ייקובס, אשר הזמין ישראלים להשתתף ביצירת דיוקן של הנשיא שמעון פרס באמצעות כוסות קפה. שלטי החוצות ניסו למכור שתי ציפורים בקמפיין אחד: אפשרות לחגוג באופן מקורי את יום הולדתו ה–90 של הנשיא, וניסיון לשבור את שיא גינס ל”פסיפס קפה”. לצערה של החברה, החגיגה נקטעה מוקדם מהצפוי לאחר שבית הנשיא הבהיר כי הוא מעולם לא נתן את אישורו...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו