בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

מי צריך את בוטיצ’לי בירושלים?

הסערה שקמה סביב ביטול הגעתו של הציור הבודד של אמן הרנסנס מאיטליה לישראל, מזכירה שתערוכות נוצצות עם שמות מפוצצים לא מקדמות תרבות וידע - אלא עריצות ושיווק

2תגובות

הממשלה האיטלקית החליטה בשבוע שעבר למנוע את השאלתו לישראל של “הבשורה” - ציור קיר פרי מכחולו של אחד מגדולי האמנים של הרנסנס האיטלקי, סנדרו בוטיצ’לי בן העיר פירנצה. הפרסקו גדול־הממדים, יותר מחמישה מטרים אורכו וכמעט שני מטרים וחצי גובהו, צויר ב–1481 עבור בית החולים סאן מרטינו אלה סקלה שבפירנצה, קרוב לוודאי אחרי שמגפת דבר שהיכתה בעיר חלפה. בוטיצ’לי קיבל את ההזמנה להוציא אל הפועל יצירה שהיתה מעין הכרת תודה לבתולה שהגנה על המאמינים. הוא הציג את הבשורה למרים בתוך רקע ארכיטקטוני מדויק ואלגנטי, עם...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו