בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו
 

אתם מחוברים לאתר דרך IP ארגוני, להתחברות דרך המינוי האישי

טרם ביצעת אימות לכתובת הדוא"ל שלך. לאימות כתובת הדואל שלך  לחצו כאן

לקרוא ללא הגבלה, רק עם מינוי דיגיטלי בהארץ  

רשימת קריאה

רשימת הקריאה מאפשרת לך לשמור כתבות ולקרוא אותן במועד מאוחר יותר באתר,במובייל או באפליקציה.

לחיצה על כפתור "שמור", בתחילת הכתבה תוסיף את הכתבה לרשימת הקריאה שלך.
לחיצה על "הסר" תסיר את הכתבה מרשימת הקריאה.

הברבור יוצא מהארון

היצירה שסימנה יותר מכל את הדיכוי של האשה במאה ה-19, כמו גם את הדיכוי של רקדנית הבלט, הפכה לסיפורו של הבלט ההומוסקסואלי, על ההעזה והפחדים שבו

3תגובות

היה זה ב–27 בינואר 1895, כאשר התייצבה הפרימה בלרינה פיירנה לינאני בחזית הבמה, כשלפניה המשימה האימתנית לבצע 32 סיבובי פוּאַטֵה ‏(סיבובים מהירים על רגל אחת‏) ללא הפסקה. אף שעמדה בהצלחה באתגר הזה שנתיים קודם ב”סינדרלה”, ההצלחה הפעם היא זו שאמורה היתה להבטיח לה את מעמדה ככוכבת ענקית. לינאני לא איכזבה את מעריציה, וכשסיימה את הסיבוב ה–32 הקהל יצא מגדרו. במידה רבה, המבחן הפיזי הקשה הזה מסמן את סיפורו של “אגם הברבורים”, שנוצר בגרסתו הראשונה שני עשורים לפני כן. הבלרינה הנדרשת לגלם שני תפקידים - ברבור...



תגובות

דלג על התגובות

בשליחת תגובה זו הנני מצהיר שאני מסכים/מסכימה עם תנאי השימוש של אתר הארץ

סדר את התגובות
*#
בואו לגלות את עמוד הכתבה החדש שלנו