קמפיין הגרילה הממשלתי שיוצא נגד האזרחים

הפרסום הממשלתי שוב הוכיח: אנחנו לא באותו צד

שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
שתפו כתבה במיילשתפו כתבה במייל
מעבר לטוקבקים

כשהממשלה משקיעה כסף בקמפיין פרסומי, הנורות האדומות שלנו צריכות להידלק. כשהממשלה יוצרת קמפיין אינטרנטי במטרה לייצר ויראליות, הנורות מתחילות להבהב. לבסוף, כשהממשלה משחררת קליפ בסגנון היפ־הופ וקוראת לו “באטל הראפרים הגדול”, לא פלא שחלק מהנורות מתפוצצות לה בפרצוף.

הוויראליות כבר עבדה בעבר ללשכת הפרסום הממשלתית עם הווידיאו “מפסיקים לקיים” שיצר רועי כפרי, אבל סוד ההצלחה נבע בעיקר מהעובדה שלא קיימים באוכלוסייה זרמים מחאתיים נגד מין מוגן. כשזה מגיע למאגר הביומטרי, הסיפור אחר לחלוטין. הפעם כוכב הרשת התורן הוא נוי אלוש, שיצר קליפ מושקע שבו שני ראפרים, “אנטי־מטרי” ו”שתי אצבעות”, מנהלים דו קרב מוזיקלי לגבי היתרונות והחסרונות של המאגר השנוי במחלוקת. המנצח הוא כמובן “שתי אצבעות”, שאף זוכה בבחורה.

הזינו שם שיוצג באתר
משלוח תגובה מהווה הסכמה לתנאי השימוש של אתר הארץ